Forside / Erhverv / Konferencer

Hold din næste konference i Arena Nord

Er du ved at planlægge jeres kommende konferencer, så ved vi, hvor vigtigt det er for dig, at det hele går op i en højere enhed.

Uanset om du skal samle 2 eller 2.800 deltagere, så er vores fornemmeste opgave, at gøre det hele lidt nemmere for dig.

Det handler ikke bare om at finde plads til alle – det handler derimod om at skabe nogle rammer, som giver mening for netop din konference. 

Hos os får du fleksible lokaler og al den hjælp, du har behov for til de små detaljer, der gør den store forskel.

Konferencepakker

Vi har rammerne
– du har indholdet

Konferencer kræver planlægning, men det behøver ikke være kompliceret. Vores konferencepakker gør det nemt at komme i mål – fra morgenkaffe til den sidste networking-session. 

Formiddagsmøde

Kl. 08.00-11.00

fra 231,40 kr. pr. kuvert ekskl. moms

Konferencer_Møder_Firmafest

Dagsmøde

Kl. 08.00-16.00

fra 384,20 kr. pr. kuvert ekskl. moms

Møde i Arena Nord, Nordjylland

Eftermiddagsmøde

Kl. 13.00-16.00

fra 221 kr. pr. kuvert ekskl. moms

Firmafest

fra 1.080 kr. pr. kuvert ekskl. moms

Hold din næste konference i Arena Nord

Derfor skal du holde din næste konference hos os

Når vi siger, at mulighederne er mange – ja, så mener vi det.
Vi har alt fra store haller til intime møderum.

Uanset om du skal have plads til en inspirerende keynote med 2.800 gæster, eller du skal skabe ro til fordybelse, har vi lokalerne til det hele.

Ja, muligheder er så mange, at vi må tage en gammel kliché i brug, for at beskrive det: ‘kun fantasien sætter grænser’

At planlægge en konference kan være uoverskueligt – også selvom man har prøvet det mere end én gang.
Derfor tilbyder vi at tage os af alt det praktiske, såsom:

– opsætning af AV-udstyr
– forplejning
– koordinering af program
– booking af overnatning, underholdning, teambuilding m.m.

Alt sammen for at du kan fokusere på, at alle har det godt under konferencen, mens vi sørger for, at alt fungerer som aftalt.​

Vi kender det alle sammen. Vi skal til et event, og den første tanke, der melder sig er: ‘Hvor mon jeg kan parkere?’

Hos os er du så heldig, at vi har 750 gratis P-pladser udenfor døren.

Derudover samarbejder vi med en lang række hoteller, hvilket vil sige, at vi råder over 5.000 sengepladser. Så har du brug for konferencer med overnatning, skal vi nok sørge for at booke overnatning til alle deltagere indenfor en kort radius.

Konferencelokaler

Hold din konference i ét af vores 3 venues

Med 3 venues får du 3 gange så mange muligheder. Det vil sige, at uanset om du planlægger intime workshops eller store konferencer med live musik og anden underholdning, har vi med garanti et lokale, som passer til dig. Vælg mellem tre unikke venues, der hver især har deres fordele.

Arena Nord

Events, teambuilding, konferencer og firmafester​

Det Musiske Hus

Konferencer, møder og events

Maskinhallen

Workshops, møder og events

Forplejning

God mad = glade mennesker

Vi tager forplejning alvorligt, fordi vi ved, at en velnæret deltager er en glad deltager. Vores køkken byder på alt fra lækre små anretninger til hjemmelavede snacks og 3 retter menuer.
Menuen kan naturligvis tilpasses jeres behov – uanset om det er glutenfri, vegetarisk, et tema eller noget helt andet. 

Konference i Nordjylland

AV-udstyr og teknik

Hvis der er noget, der kan give sved på panden, så er det teknik, der ikke fungerer, som det skal. Derfor sørger vi for, at alt det tekniske spiller fra start til slut. Vi sørger for, at al udstyr er klart, når du kommer, så du undgår hylende mikrofoner og projektorer, der viser alt andet end dét, den skal vise.

Skulle der opstå noget undervejs, eller ønsker du noget ændret, så står vores tekniske team på spring for at hjælpe dig.

Konferencer med mulighed for teambuilding

Hvorfor ikke kombinere din konference med en teambuilding aktivitet, der får folk op af stolene og styrker sammenholdet?

Vi tilbyder alt fra workshops til fysiske udfordringer, som ryster grupperne sammen. Ved at tilføje en form for teambuilding, giver du deltagerne noget at snakke om længe efter dagen er slut.

Kontakt

Lone Kosack

projektleder

Tlf. 96 20 10 54
lone@arenanord.dk

Maja Guldager

projektleder

Tlf. 96 20 10 56
maja@arenanord.dk

Sofie Nissen

projektleder

Tlf. 96 20 10 63
sofie@arenanord.dk

FAQ

Der er naturligvis mulighed for overnatning, når du holder konference eller flerdagesmøder i Arena Nord. Vi samarbejder med flere af byens hoteller og har derfor adgang til 5.000 sengepladser i nærområdet. Dvs. at du og dine kolleger har mulighed for overnatning tæt på Arena Nord.

Ja, vi kan arrangere en bred vifte af underholdning som bl.a. musik, shows, teambuildingsaktiviteter og meget mere. Vi har 15.000 kvm, som du kan inddrage, om nødvendigt, for at gøre dit møde eller konference endnu bedre. Kun fantasien sætter grænser, så har du en idé, er du mere end velkommen til at dele den med os. 

Ja, vi hjælper gerne med at arrangere dine teambuildingsaktiviteter. Vi har samarbejdspartnere, som er eksperter i at udvikle teambuilding for virksomheder, foreninger m.m.

Vi anbefaler dig at booke så tidligt som muligt for at sikre dig den ønskede dato og venue, men vi kan ofte hjælpe med kort varsel, hvis der er ledige tider.

Aktiviteterne kan skræddersyes til dit mål og gruppestørrelse. Vi kan enten forberede øvelserne sammen, eller vi kan få hjælp af en ekstern partner udefra
– lyder det som noget for dig, så kontakt os hellere end gerne i dag.

Der er ikke noget som en god fest, og selvfølgelig kan du slutte jeres konference af med en firmafest i Arena Nord, hvis du ønsker det. Vi er vandt til at arrangere store og små firmafester, da vi kan have op til 2.800 mennesker. 

Selvfølgelig hjælper vi med planlægning af jeres møde eller konference. Vores erfarne team hjælper dig med alt fra planlægning til afvikling af dit arrangement, så du trygt kan fokusere på at være sammen med dine kolleger. 
Har du specielle ønsker til opdækning, pynt, et specifikt gennemgående tema el.lign. – så kan du til enhver tid kontakte os for at vende din idé.