Forside / Om os / Organisation & vision

Organisation & vision

Fonden Arena Nord

Lovpligtig redegørelse for god fondsledelse, jf. årsregnskabslovens § 77a

Fonden er omfattet af anbefalinger for god fondsledelse. I det følgende redegøres for, om fonden følger anbefalingerne, og vedrørende de anbefalinger, som ikke følges, forklares dette nærmere.

Læs mere om god fondsledelse her

Læs Fondens vedtægter her

Bestyrelsen i Fonden Arena Nord

Bestyrelsesleder:

  • Vice President Thomas Leander MAN Prime Serv, udpeget af Frederikshavn Erhvervsråd.
    Medlem af Forretningsudvalget.

Vice bestyrelsesleder

  • Søren Brogaard, Udpeget af Atletcentret. Medlem af forretningsudvalget.

.

Øvrige bestyrelsesmedlemmer:

  • Lars Dannervig, Udpeget af Handelsstandsforeningen Frederik. Medlem af Forretningsudvalget.
  • Turistdirektør Tonny Skovsted Thorup Destination Nord, Udpeget af Frederikshavn Erhvervsråd.
  • Hasse Christensen, Udpeget af samvirkende Idrætsforeninger.
  • Mogens Bech, Udpeget af F.f.I. håndbold.
  • Mikal Nielsen, udpeget af Frederikshavn Badmintonklub
  • Marianne Bredevang, udpeget af Frederikshavn Erhvervsråd
  • Helle Jørgensen, udpeget af Frederikshavn Erhvervsråd

Vores medarbejdere

Find medarbejder her


Vores Vision

Den korte

Center for oplevelsesprodukter og lokal identitet.

Den lange

Arena Nord skal, som primær aktør, være lokalområdets vækstcenter for kommercielle og ikke kommercielle oplevelsesprodukter. Arena Nord skal produktudvikle, samle og samarbejde med lokale interessenter om at skabe national- og international opmærksomhed, der skal resultere i fælles videndeling, en øget lokal omsætning, flere arbejdspladser og en stærk, lokal identitet.


Vores Mission

Vi samler folk og skaber glæde.

“Vi”
Det personlige – her ligger ejerskabet og det drive, vi hver især har for at skabe det bedste arrangement.

“Samler folk”
Kommercielt, forretningsmæssigt, breddesport, koncerter etc. Vi bringer folk sammen og er omkring dem. Vi afvikler arrangementerne, så gæster og kunder ikke mærker det.

“Skaber glæde”
Oplevelsen af at kunden får lidt mere, end der var aftalt – og sikrer, at organisationen fungerer gennem læring.