Forside / Erhverv / Møder og konferencer

Møder og konferencer

Vi samler folk og skaber glæde

Med vores 15.000 kvm. er vi det største konference-, kultur- og sportscenter nord for limfjorden. Vi administrerer 3 venues – Maskinhallen, Det Musiske Hus og Arena Nord. Sammenlagt har vi 17 møde- og konferencelokaler, 1 stor arena, 1 dobbelthal samt 3 yderligere haller. Desuden har vi 750 gratis parkeringspladser tilknyttet Arena Nord. Vi samarbejder med alle Frederikshavns hoteller, med over 5000 sengepladser til rådighed.

Fleksibilitet er vores force

360 graders gæstfrihed

Vi er mestre i at tilpasse vores lokaler til lige netop jeres arrangement. Vores mødelokaler har fleksible opstillinger, fleksible vægge der kan afskærme rummet så vi kan tilbyde de perfekte faciliteter for erhvervsarrangementer med alt fra 5-2800 gæster. Vores faciliteter giver også mulighed for aktiviteter under jeres arrangement – 5 sportshaller, golfsimulator eller fitnesscenter. Vi har alt IT/AV udstyr i huset og vores teknikere hjælper med den tekniske opsætning og support undervejs.

Møder og konferencer med fuld forplejning

Når I booket et møde eller en konference i Arena Nord er vi med jer hele vejen, så vi i fællesskab kan skabe det bedste arrangement for jer. Vi hjælper med alt det praktiske, så I kan fokusere på det faglige. Vi står til rådighed for sparring og professionel erfaringsudveksling, både når det gælder heldagsmøder, flerdages konferencer, aftenmøder eller morgenmøder. Vi står også til rådighed for sparring og afvikling af messer og produktpræsentationer.

Forplejningen står vores dygtige køkkenpersonale for. Vi har 2 dygtige kokke ansat, der sørger for at fylde jeres gæsters energidepoter i løbet af arrangementet.

Eksempel på mødepakke (Dagsmøde fra Kl. 9.00-15.00):

  • Morgenmad inkl. kaffe/the, juice serveret på buffet
  • Frokost efter køkkenchefens valg
  • Kaffe/the med sødt

Kr. 391,60 ,- ekskl. moms/person

Prisen er inklusiv lokaleleje, AV-udstyr, gratis wifi, LCD projekter, samt gratis parkering.

Lad det være inspiration til et videre samarbejde, hvor vi i fælleskab skaber et skræddersyet arrangement efter jeres behov – vores dygtige eventkoordinatorer er med jer hele vejen.

FAQ

Der er naturligvis mulighed for overnatning, når du holder konference eller flerdagesmøder i Arena Nord. Vi samarbejder med flere af byens hoteller og har derfor adgang til 5.000 sengepladser i nærområdet. Dvs. at du og dine kolleger har mulighed for overnatning tæt på Arena Nord.

Ja, vi kan arrangere en bred vifte af underholdning som bl.a. musik, shows, teambuilding aktiviteter og meget mere. Vi har 15.000 kvm, som vi kan inddrage, om nødvendigt, for at gøre dit møde eller konference endnu bedre. Kun fantasien sætter grænser, så har du en idé, er du mere end velkommen til at dele den med os.

Hos os slipper du for parkeringsstress, for vi har 750 gratis P-pladser lige udenfor døren, som du/I frit kan benytte, mens I er her.

Ja, vi tilbyder fuld forplejning til alle arrangementer inklusiv skræddersyede menuer, der kan tilpasses dig, uanset om det er frokost, middag, snacks i pauserne el.lign.
Vi tager naturligvis også højde for eventuelle allergener.

Vi ved, at teknik der driller, kan slå enhver ud på få sekunder. Men bare rolig, vores tekniske team er klar til at hjælpe med det tekniske setup, så du kan sænke skuldrene.
Vi tilbyder fuldt AV-udstyr – herunder projektorer, skærme, lydanlæg, mikrofoner og lynhurtigt internet.

Dér er ikke noget som en god fest, og selvfølgelig kan I slutte af med at holde en firmafest i Arena Nord, hvis I ønsker det. Vi er vandt til at arrangere store som små firmafester, da vi kan have op til 2.800 mennesker.

Selvfølgelig hjælper vi med planlægning af jeres møde eller konference. Vores erfarne team hjælper dig med alt fra planlægning til afvikling af dit arrangement, så du trygt kan fokusere på at være sammen med dine kolleger.
Har du specielle ønsker til opdækning, pynt, et specifikt gennemgående tema el.lign. - så kan du til enhver tid kontakte os for at vende din idé.

Ja, vores hus er designet til både små og store arrangementer, fra intime møder til større events og konferencer. Vi kan tilpasse lokalerne, så de passer perfekt til dit arrangement.

Forespørg på mødelokale

Projektleder

Maja Guldager

Tlf. 96201056 maja@arenanord.dk

Projektleder

Lone Kosack

Tlf. 96201054 lone@arenanord.dk